Objednávky přesahující hodnotu 1700 Kč mají dopravu zdarma. Nemusíte si to hlídat, náš e-shop to hlídá za vás.

Obchodní podmínky

Aneta Žáková
IČ: 10696024
DIČ: CZ9461183358
Sídlo: Sídliště 9 května 319, 538 07 Seč
E-mail: obchod@bezvatextil.cz
Telefon: 778 775 634
Web: https://www.bezvatextil.cz

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád jsou v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "OZ"), a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen "ZOS"). Upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.bezvatextil.cz .


1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím (provozovatelem e-shopu) a kupujícím (zákazníkem).

1.2 Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.

1.3 Prodávající prodává zboží jak spotřebitelům (§ 419 OZ), tak podnikatelům (§ 420 OZ).

1.4 Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

1.5 Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

1.6 Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.


2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1 Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

2.2 K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje: Vaše identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

2.3 V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.

2.4 Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.

2.5 Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.

2.6 V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

2.7 V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

 


3. Cena a platební podmínky

3.1 Ceny jsou uvedeny včetně DPH a platí v době objednávky.

3.2 Možnosti platby:

  • Bankovní převod
  • Online platba kartou (Visa, Mastercard)
  • Dobírka (platba při převzetí)
  • Platba přes platební bránu

3.3 Splatnost kupní ceny: U dobírky se platí při převzetí. U bankovního převodu musí být platba připsána do 3 dnů.

3.4 Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

3.5 Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu


 

4. Dodací podmínky

4.1 Možnosti dopravy:

  • Zásilkovna – na výdejní místo nebo Z-box
  • Kurýrní služba – One by Allegro – na adresu, výdejní místo nebo do boxu

4.2 Termíny dodání:

  • Skladem: expedice do 48 hodin.
  • Není skladem: dle dostupnosti, o čemž bude kupující informován.

4.3 Převzetí zboží: Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

4.4 Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

4.5 V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši nákladů za dopravu a případné uskladnění zboží v plné výši. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme.

4.6 Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 4.3 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.

 


5. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

5.1 Právo na odstoupení do 14 dnů: Kupující má právo do 14 dnů odstoupit od smlouvy bez udání důvodu (§ 1829 OZ).  Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu Podmínek.  Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

 

5.2 Postup při vrácení:

  1. Kontaktovat prodávajícího na obchod@bezvatextil.cz.
  2. Odeslat zboží zpět na adresu Sídliště 9 května 319, 538 07 Seč.
  3. Prodávající vrátí kupní cenu do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

5.3 Podmínky pro vrácení zboží:

  • Zboží nesmí být použité a musí být v původním obalu.
  • Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

6. Reklamace

6.1 Odpovědnost za vady: Prodávající odpovídá za vady, které se projeví do 24 měsíců od převzetí (§ 2161 OZ).

  Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

·         odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

·         je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

·         je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití;

·         je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

6.2 V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

 

6.3 Postup reklamace:

  1. Oznámit reklamaci e-mailem nebo písemně.
  2. Odeslat reklamované zboží na adresu Sídliště 9 května 319, 538 07 Seč
  3. Prodávající rozhodne o reklamaci do 3 pracovních dnů a vyřídí ji do 30 dnů.

6.4 Možnosti řešení reklamace:

  • Oprava zboží
  • Výměna za nový kus
  • Sleva na cenu
  • Vrácení peněz

6.5 Reklamace zboží z jiného důvodu než práva z vadného plnění, upravuje reklamační řád, který je nedílnou součástí, těchto obchodních podmínek


 

 

8. Řešení sporů a závěrečná ustanovení

8.1 Mimosoudní řešení sporů: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.2 Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy obchod@bezvatextil.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

8.3 Závěrečná ustanovení:

  • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
  • Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 30. 1. 2025.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek, aktuální znění bude zveřejněno na www.bezvatextil.cz

Shrnutí klíčových paragrafů:

  • § 2079 OZ – uzavření kupní smlouvy
  • § 2161 OZ – odpovědnost za vady
  • § 1829 OZ – odstoupení od smlouvy do 14 dnů

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD A PODMÍNKY VÝMĚNY ZBOŽÍ

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamace) a podmínky výměny zboží v internetovém obchodě Aneta Žáková, IČ: 10696024, se sídlem Sídliště 9 května 319, 538 07 Seč, zapsané v obchodním rejstříku vedeném pod spisovou značkou CR 016141/2021, u MěÚ Chrudim, (dále jen „prodávající“).

1.2 Tento reklamační řád je v souladu s těmito právními předpisy:

  • Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“), zejména § 2161 až § 2174.
  • Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „ZOS“), zejména § 13, § 19 a § 24.

2. Práva z vadného plnění (reklamace)

2.1 Odpovědnost za vady (§ 2161 OZ)

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, a že:

  • odpovídá popisu a má vlastnosti, které byly ujednány,
  • se hodí k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se běžně používá,
  • odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku,
  • je v odpovídajícím množství, hmotnosti nebo míře a vyhovuje právním předpisům.

2.2 Omezení odpovědnosti (§ 2167 OZ)

Práva z vadného plnění nevznikají, pokud:

  • kupující o vadě věděl před převzetím,
  • kupující vadu sám způsobil,
  • vada vznikla běžným opotřebením,
  • se jedná o použitou věc a vada odpovídá míře opotřebení.

3. Uplatnění reklamace

3.1 Postup při reklamaci (§ 19 ZOS)

Reklamaci lze uplatnit:

  • písemně na adrese sídla prodávajícího: Sídliště 9 května 319, 538 07 Seč,
  • elektronicky na e-mailové adrese: obchod@bezvatextil.cz.

Kupující musí předložit doklad o koupi (např. fakturu, účtenku) a popsat vadu.

3.2 Lhůta pro vyřízení reklamace (§ 19 odst. 3 ZOS)

  • Prodávající musí rozhodnout o reklamaci do 3 pracovních dnů.
  • Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů, jinak má kupující právo na vrácení peněz nebo výměnu zboží.

4. Lhůty pro uplatnění reklamace

4.1 Zákonná odpovědnost za vady (§ 2165 OZ)

  • Kupující může reklamovat vady, které se projeví do 24 měsíců od převzetí zboží.
  • U použitého zboží může být lhůta zkrácena na 12 měsíců (pokud je o tom kupující informován).

4.2 Oprávněná reklamace (§ 2170 OZ)

  • Pokud je reklamace oprávněná, kupující má právo na bezplatnou opravu, výměnu zboží, nebo slevu.
  • Pokud nelze vadu odstranit, má kupující právo na vrácení peněz.

5. Výměna zboží (např. za jinou velikost)

5.1 Právo na výměnu zboží (§ 1832 OZ)

Kupující má právo na výměnu nepoužitého a nepoškozeného zboží (např. kvůli špatné velikosti) do 14 dnů od převzetí.

5.2 Podmínky výměny

  • Zboží nesmí být použité, nošené nebo poškozené.
  • Musí být vráceno v původním obalu a s původními visačkami.
  • Kupující hradí náklady na dopravu vráceného i nově zaslaného zboží.

5.3 Postup při výměně

  1. Kupující kontaktuje prodávajícího písemně nebo elektronicky a uvede požadovanou velikost.
  2. Zboží zašle na adresu Sídliště 9 května 319, 538 07 Seč, nebo na výdejní místa dopravce, které jsou přílohou reklamačního řádu.
  3. Pokud je požadovaná velikost skladem, prodávající ji zašle do 7 dnů od obdržení vráceného zboží.
  4. Pokud velikost není dostupná, může kupující:
    • Počkat na doskladnění,
    • Zvolit jiný produkt stejné hodnoty.

6. Náklady spojené s reklamací a výměnou

6.1 Náklady na reklamaci (§ 1924 OZ)

  • Pokud je reklamace oprávněná, prodávající uhradí všechny náklady spojené s reklamací.

6.2 Náklady na výměnu velikosti

  • Kupující hradí dopravu při výměně zboží kvůli nevhodné velikosti.

7. Závěrečná ustanovení

7.1 Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 7. 2. 2025.

7.2 Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu. Aktuální verze bude vždy dostupná na webu: www.bezvatextil.cz


Shrnutí klíčových zákonných ustanovení:
📌 § 2161 OZ – odpovědnost za vady zboží
📌 § 2165 OZ – záruka 24 měsíců na nové zboží
📌 § 2170 OZ – práva kupujícího při reklamaci
📌 § 1832 OZ – právo na odstoupení do 14 dnů
📌 § 19 ZOS – lhůty pro vyřízení reklamace

 


Příloha reklamačního řádu

Seznam adres pro vrácení nevhodného nebo reklamovaného zboží

Bezvatextil.cz – Sídliště 9 května 319, 538 07 Seč

Zásilkovna – Domácí potřeby, Nám. Prof. Č. Strouhala 10, 538 07 Seč

Zásilkovna – Z-BOX, Spojovací 383, 538 07 Seč

Balíkovna – BOX, Spojovací 383, 538 07 Seč

One by allegro, PPL, Balíkovna – Můj obchod – NH Market, Chrudimská 2, 538 07 Seč

 

Přílohy obchodních podmínek:

Reklamační formulář - ke stažení  

Odstoupení od kupní smlouvy - Ke stažení

 

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád je platný od 7. 2. 2025

 

 

Zavoláme vám

778-775-634

obchod@bezvatextil.cz

Provozní doba naší prodejny:

Ve všední dny:

Sobota:

Neděle:

from 8:00 to 21:00

from 9:00 to 20:00

from 10:00 to 19:00