Objednávky přesahující hodnotu 1700 Kč mají dopravu zdarma. Nemusíte si to hlídat, náš e-shop to hlídá za vás.

Doprava objednávek 

Pro doručování našeho zboží, využíváme přepravní společnosti Zásilkovna a One by Allegro (dřve WE|DO). Přepravní doba od převzetí, je obvykle dva pracovní dny. Dobu přepravy náš obchod nemůže ovlivnit a proto upozorňujeme, že v sezóně, tedy měsíce květen/červen a listopad/prosinec, může docházet k prodloužení doručovací doby.

Ceny přepravy

Řídíme se cenovou férovostí a zákazník ví, kolik zaplatí za odeslání, již před zakoupením zboží. V přiložené tabulce je přehled cen, včetně platby formou dobírky. 

Dopravce Základní cena s DPH Cena s dobírkou vč. DPH Maximální částka dobírky
Zásilkovna - do boxu a výdejní místo 99 Kč 158 Kč 800 Kč
One by Allegro - na adresu 105 Kč 159 Kč 800 Kč
One by Allegro - do boxu a výdejní místo 89 Kč 125 Kč 800 Kč

Doba expedice a přepravy

Objednávku se pro Vás snažíme expedovat v co nejkratší době. Předání dopravci je závislé ovšem na čase, kdy přijede zásilky převzít. Můžese tedy stát, že dopravce přijede dříve, než objednávku zabalíme a tím se posune doba expedice. Standardně ale platí:

  • - Objednávky přijaté do 16:00 hod připravujeme k expedicí tentýž nebo následující pracovní den. Předání dopravci probíhá standardně nejdéle následující pracovní den
  • - Objednávky přijaté po 16:00 hod připravujeme k expedici následující pracovní den. Předání dopravci probíhá nejdéle následující pracovní den, kdy je zboží připraveno k expedici
  • - Objednávky se stavem na objednání nebo s delší doručovací dobou, expedujeme standardně v napsaném termínu. Pokud potřebujete vědět přesnější termín, napište nám, nebo zavolejte

Všechny objednávky se zpracovávají, až po připsání platby na náš účet nebo účet platební brány. U dobírek probíhá zpracování stejně tak, jako když je objednávka ihned zaplacena. Vyhrazujeme si právo dobu přípravy zboží a expedici změnit dle možností a kapacit našeho e-shopu. 

Reklamace a výměna zboží

  • Vrácení zboží - lze provést do 14 dnů od převzetí. Po této době není již možné zboží bezdůvodně vrátit. Je potřeba vyplnit formulář "odstoupení od smlouvy" a zboží nám bezodkladně vrátit zpět. Pozor, vratka peněz formou složenky, není možná.
  • Reklamace zboží - pokud reklamujete zboží, např. špatná velikost, barva atd. vyplňte formulář "reklamační formulář" a zboží nám zašlete zpět. Pokud chcete urychlit proces reklamace, napište nám e-mail co reklamujete a za co to chcete vyměnit
  • Reklamace kazového zboží - vyplňte "reklamační formulář" a zavolejte nám. Pošleme pro zboží dopravce, nebo vám předáme kód pro Zásilkovnu.

Formulář pro reklamaci a výměnu zde

Formulář pro odstoupení do 14 dnů zde

Reklamace kazového zboží, špatné velikosti, stříhu nebo barvy, případně odstoupení od smlouvy, je zakotveno v obchodních podmínkách a reklamačním řádu

Adresy pro vrácení zboží

Vždy na balík uvádějte tel. 778 775 634 a e-mail obchod@bezvatextil.cz

  • Bezvatextil.cz, Sídl. 9 května 319/3, 538 07 Seč
  • Zásilkovna - Domácí potřeby, Nám. Prof. Č. Strouhala 10, 538 07 Seč
  • Zásilkovna - Z-BOX Spojovací 383, 538 07 Seč
  • Balíkovna - BOX Spojovací 383, 538 07 Seč
  • One by Allegro, PPL a Balíkovna - výdejní místo - Můj obchod - NH Market, Chrudimská 2, 538 07

Zavoláme vám

778-775-634

obchod@bezvatextil.cz

Provozní doba naší prodejny:

Ve všední dny:

Sobota:

Neděle:

from 8:00 to 21:00

from 9:00 to 20:00

from 10:00 to 19:00