Doprava objednávek
Pro doručování našeho zboží, využíváme přepravní společnosti Zásilkovna a One by Allegro (dřve WE|DO). Přepravní doba od převzetí, je obvykle dva pracovní dny. Dobu přepravy náš obchod nemůže ovlivnit a proto upozorňujeme, že v sezóně, tedy měsíce květen/červen a listopad/prosinec, může docházet k prodloužení doručovací doby.
Ceny přepravy
Řídíme se cenovou férovostí a zákazník ví, kolik zaplatí za odeslání, již před zakoupením zboží. V přiložené tabulce je přehled cen, včetně platby formou dobírky.
Dopravce | Základní cena s DPH | Cena s dobírkou vč. DPH | Maximální částka dobírky |
Zásilkovna - do boxu a výdejní místo | 99 Kč | 158 Kč | 800 Kč |
One by Allegro - na adresu | 105 Kč | 159 Kč | 800 Kč |
One by Allegro - do boxu a výdejní místo | 89 Kč | 125 Kč | 800 Kč |
Doba expedice a přepravy
Objednávku se pro Vás snažíme expedovat v co nejkratší době. Předání dopravci je závislé ovšem na čase, kdy přijede zásilky převzít. Můžese tedy stát, že dopravce přijede dříve, než objednávku zabalíme a tím se posune doba expedice. Standardně ale platí:
- - Objednávky přijaté do 16:00 hod připravujeme k expedicí tentýž nebo následující pracovní den. Předání dopravci probíhá standardně nejdéle následující pracovní den
- - Objednávky přijaté po 16:00 hod připravujeme k expedici následující pracovní den. Předání dopravci probíhá nejdéle následující pracovní den, kdy je zboží připraveno k expedici
- - Objednávky se stavem na objednání nebo s delší doručovací dobou, expedujeme standardně v napsaném termínu. Pokud potřebujete vědět přesnější termín, napište nám, nebo zavolejte
Všechny objednávky se zpracovávají, až po připsání platby na náš účet nebo účet platební brány. U dobírek probíhá zpracování stejně tak, jako když je objednávka ihned zaplacena. Vyhrazujeme si právo dobu přípravy zboží a expedici změnit dle možností a kapacit našeho e-shopu.
Reklamace a výměna zboží
- Vrácení zboží - lze provést do 14 dnů od převzetí. Po této době není již možné zboží bezdůvodně vrátit. Je potřeba vyplnit formulář "odstoupení od smlouvy" a zboží nám bezodkladně vrátit zpět. Pozor, vratka peněz formou složenky, není možná.
- Reklamace zboží - pokud reklamujete zboží, např. špatná velikost, barva atd. vyplňte formulář "reklamační formulář" a zboží nám zašlete zpět. Pokud chcete urychlit proces reklamace, napište nám e-mail co reklamujete a za co to chcete vyměnit
- Reklamace kazového zboží - vyplňte "reklamační formulář" a zavolejte nám. Pošleme pro zboží dopravce, nebo vám předáme kód pro Zásilkovnu.
Formulář pro reklamaci a výměnu zde
Formulář pro odstoupení do 14 dnů zde
Reklamace kazového zboží, špatné velikosti, stříhu nebo barvy, případně odstoupení od smlouvy, je zakotveno v obchodních podmínkách a reklamačním řádu
Adresy pro vrácení zboží
Vždy na balík uvádějte tel. 778 775 634 a e-mail obchod@bezvatextil.cz
- Bezvatextil.cz, Sídl. 9 května 319/3, 538 07 Seč
- Zásilkovna - Domácí potřeby, Nám. Prof. Č. Strouhala 10, 538 07 Seč
- Zásilkovna - Z-BOX Spojovací 383, 538 07 Seč
- Balíkovna - BOX Spojovací 383, 538 07 Seč
- One by Allegro, PPL a Balíkovna - výdejní místo - Můj obchod - NH Market, Chrudimská 2, 538 07